maandag 26 december 2011

Kraaltjes

Heey liefies,
Leuk dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog, ik heb al een hele tijd geen nieuw artikel meer geplaatst. Maar dit artikel gaat over mijn kralen en welke kralen ik allemaal gekregen heb met kerst. Ik heb een hele grote kast met allemaal kralen erin. Die kast hebben jullie kunnen zien in een paar artikels terug. Lees snel meer en kom meer te weten over mijn kralen.

Dit zijn de 3 soorten kralen die ik heb gekregen voor kerst.
De kralen zitten in vier verschillende maten in een zakje.
De kleuren zijn leuk te combineren met elkaar en passen bij elke outfit.

Ik had deze kralen ook al in het zwart en wit. Je hebt deze kralen wel in 10 verschillende kleuren. Alle kleuren heb ik in verschillende bakjes gedaan, ik ben er echt super blij mee.

En de zwarte en de witte kralen zijn ook in vier verschillende maten.


Wat vinden jullie van de kralen? Ik vind de kleuren echt super mooi en de kralen glimmen ook helemaal. Ik zal binnenkort nog meer foto's laten zien van alle kralen die ik heb, en ook mijn materiaal. Ik heb ringetjes en slotjes en nog veel meer, maar dat laat ik allemaal zien in mijn volgende artikel.


xxxx




7 opmerkingen: