vrijdag 16 december 2011

Rainbow eyelook

Heeyheey

Ik heb mij zelf super mooi laten op maken op mijn ogen door charlotte, want zij wou iets uitproberen voor haar eigen blog. En ik vond het wel super leuk om het jullie allemaal te laten zien hoe je het op doet en via vier stappen is alles aangebracht.
Lees snel verder!!!

Ik ga nu stap voor stap laten zien hoe je het op doet.
De eerste stap : Je begint  met een oogschaduwbasis zodat je een mooie achtergrond krijgt.
Stap twee : Daarna doe je een mooie eyeliner over de oogschaduwbasis heen, en je laat het naar beneden aflopen in een soor vinkje.
Okee nu komt de derde stap : Je begint nu met de alle oogschaduw kleurtjes intotaal gebruik je zes verschillende kleuren. Ik zeg de kleuren in de volgorde hoe je het aan moet brengen eerst rood en dan oranje, geel, groen, blauw en paars.
De laatste kleur is dus paars en die kleur moet je in en soort van vinkje aan brengen, want dat ziet er heel mooi uit van de zijkant. Net zoals bij de eyeliner die is ook in een mooi vinkje gedaan maar wel veel kleiner als de paarse kleur. Dat ziet er mooier uit want anders valt straks meer de eyeliner op als de rainbow eye.
En als laatste stap vier : Daar doe je nog even wat extra mascara op want dan ziet het er nog mooier uit.
Taadaaa!! het eind resaltaat super mooie rainbow eyelook.
Laat weten wat jullie van zo'n mooie rainbow eyelook vinden.
Ik vond het super leuk toen het bij mij op gemaakt werd binnen kort komt er een nieuw eyelook.
Dus hoe mijn blog goed in de gaten.

xxxxxxx

10 opmerkingen: