maandag 2 april 2012

Winactie !!

1e865cb64bc7941300a3a28976eccfef_large
Hee
Het leek mij leuk om is een winactie te houden !!
Omdat ik altijd leuke reactie's krijg en daar word ik altijd helemaal blij van :)



Tumblr_m1v3l1ml4x1rq441qo1_500_large
Wat kan je winnen??
Je kan 2 hele leuke zelfgemaakte sieraden winnen. Je kan een paar oorbellen winnen en een armband. Maar wat voor soorten je kan winnen hou ik nog even geheim.


Wat moet je allemaal doen om te winnen ??


- Volg mij met GFC (mijn blog ) 1+ winkans
- Volg mij om bloglovin en like deze post 2+ winkansen
- Abboneer mij op youtube kanaal (lifemelanie1) 1+ winkans
- Volg mij op twitter en retweet deze tweet:
Ik maak kans op een paar leuke zelfgemaakte sieraden van @MelanieMulderr follow/                      retweet !! 2+ winkans
- En plaats een link op je eigen blog over deze winactie, of je mag ook op je eigen facebook een link plaatsen over deze winactie!! 3+ winkans


Dit was alles wat je allemaal moest doen om veel kans te maken om de sieraden te winnen. 
In totaal als je dit allemaal doet heb je 9 winkansen !!
Er kunnen 2 meiden winnen, dus doe allemaal lekker mee aan deze winactie.


Je kan mee doen aan deze winactie tot 19 april.
De uitslag van deze winactie is op 20 april !! 

Heel veel succes meiden !!
xxx

24 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk ik volg je ook met gfc! :)
    ben heel erg benieuwd je sieraden zien er altijd goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je via GFC & Bloglovin'
    Ik heb je bericht gelike'd op Bloglovin'
    Ik ben geabonneerd op je youtube channel (CassandraVampiire)
    Ik follow je op twitter & heb het bericht geretweet (@TVDCassandra)
    Ik zal je winactie plaatsen bij m'n pagina met winacties!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee,

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg je op bloglovin.
    - ik heb je post geliked op bloglovin.
    - ik ben geaboneerd op je youtube kanaal.
    - ik heb je tweet geretweet en ik volg je op twitter.
    - en ik heb een link op mijn facebook pagina gezet.

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke winactie! ik doe mee:)

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg je op bloglovin.
    - ik heb je post geliked op bloglovin.
    - ik ben geaboneerd op je youtube kanaal.
    - ik heb je tweet geretweet,
    xxxchar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. - Ik volg je via GFC

    Ik wou het ook op bloglovin' doen, maar dat staat hier nergens vermeld + ik kon je niet vinden.


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kan ook naar de bloglovin.com en zo kan je er ook op :)

      Verwijderen
  6. heey
    -ik volg je blog.
    -ik heb je geliked bij bloglovin.
    - ik heb je geabboneerd.
    - ik heb je retweet.

    nou dat was het doeii xxx lara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heei Melanie,

    aahw, wat een leuke blog heb je
    & een leuke hobby/bezigheid =D

    Ik doe graag mee hoor met de winactie, ben super benieuwd wat het is!
    - volg je via GFC
    - En via Bloglovin + heb je post geliked
    - geaboneerd op je kanaal + een comentaar achter gelaten =)
    - maar twitter heb ik niet...
    - en heb je wedstrijd op m'n blog vermeld onder de volgende post: http://zeynnepp.blogspot.com/2012/04/18th-birthday-of-good-friend.html

    liefs,
    Zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winactie ik heb op facebook hem gelinkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee, leuke give-away! Ik doe mee. Ben benieuwd naar de sieraden.
    Ik volg je met GFC en Bloglovin. Ik heb je bericht geliked. En er staat een stukje op mijn blog : http://fashionofrieneke.blogspot.com/p/give-aways.html

    Liefs, Rieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben enorm benieuwd naar de prijzen! Ik ga een gokje wagen om mee te doen ;-).

    - Ik volg je op GFC met twitter (Evelienthebest)
    - Op bloglovin volg ik je + ik like het bericht.
    - Ik heb het getweet:
    http://twitter.com/#!/EvelienTheBest/status/187416551119532032/photo/1
    - De link heb ik op me blog gezet :-).

    Evelien
    Fashionmadebymyself.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk &ook best wel spannend.
    Ik doe zeker mee, heb een best wel kleine sieradenstash.
    SHAME ON ME, haha. :$

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin'.
    - ik volg je via twitter. (@haffx)
    - ik heb het getweet.
    - ik heb delink geplaatst op mijn facebook. (Hafsah Ahmad.)
    - ik ben nu geabonneerd op je youtube kanaal! (:

    dus in het kort; ik heb alles gedaan.
    hoop super graag dat ik win, maaaar ..
    moge de beste winnen! <3 xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeyyy,

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg je op bloglovin.
    - ik heb je post geliked op bloglovin.
    - ik ben geaboneerd op je youtube kanaal.
    - ik heb je tweet geretweet en ik volg je op twitter.
    - en ik heb een link op mijn facebook pagina gezet.

    xxxxLisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou ook graag mee willen doen met deze winactie. Ik ben nu volger van je blog geworden!

      Verwijderen
  13. Leuk, ik doe mee! Ik volg je met gfc :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee!
    - Ik volg je met GFC 1+ winkans
    - Ik volg je op bloglovin en ik like deze post 2+ winkansen
    - Ik heb me geabonneerd op je youtube kanaal 1+ winkans
    - Ik volg je op twitter en ik heb getweet 2+ winkans (xNoahRL)
    - Ik heb een bericht geplaats en een link in mijn sidebar over deze winactie (mijn blog wordt automatisch doorgestuurd naar facebook dus ik weet niet of dat nog extra punten zijn?) 3+ winkans

    Kusjes Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com
    Doe je trouwens mee aan mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. - Ik volg je blog.
    - ik volg je op bloglovin en ik heb deze geliked.
    - ik heb geretweet:
    Ik maak kans op een paar leuke zelfgemaakte sieraden van @MelanieMulderr follow/
    - ik heb op facebook een link geplaatst.

    xxx Babetteeex

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een superleuke winactie!!!
    1) ik ga je blog volgen
    2) ik ga je volgen op bloglovin en like
    3) ik zal een linkje plaatsen
    zooo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik was vergeten een linkje te plaatsen maar nu heb ik het gedaan!!

      Verwijderen
  17. Ik volg je blog :)
    Ik volg je op twitter
    Ik heb dit bericht getweet.
    Ik heb dit alles gedeeld op men FaceBook pagina
    EN ik ben nu geabonneerd op je YouTube kanaal.

    Wauw dat is een hele hoop :)
    maar ben blij met deze ontdekking!
    Je maakt geweldige dingen :D
    Kijk al uit naar de uitslag

    spannend
    succes verder

    x Laura

    BeantwoordenVerwijderen