zondag 1 april 2012

zelfgemaakte zwarte kettingen

Tumblr_luv4h3bmk61qh0g6wo1_500_large
Hee
Ik ben de hele middag lekker druk bezig geweest met sieraden maken.
Deze keer heb ik twee zwarte kettingen gemaakt, het zijn lange kettingen.

Met de eerst ketting ben ik ongeveer 1 uurtje bezig geweest. 
Dit is een ketting met zilveren en zwarte kralen en zwart suede lint.

En zo ziet de ketting eruit al je hem om hebt deze ketting is niet zo heel erg lang. 

Dit is de tweede ketting die ik heb gemaakt met deze ketting ben ik heel erg lang bezig geweest wel 2 a 3 uur. Dat komt omdat ik allemaal verschillende kralen en bedeltjes aan het suede lint moest vast maken.

Deze ketting is wel langer als de eerste ketting, zelf vind ik deze ketting echt het leukst. 
Je ziet ook best wel veel mensen met hele lange kettingen lopen en in winkels verkopen ze veel van dit soort kettingen. Daarom leek het mij ook leuk om zulke kettingen te maken :)
Deze ketting past ook overal bij maakt niet uit wat je aan hebt.

Dit waren de twee zwarte kettingen die ik heb gemaakt. Ik vind de tweede ketting zelf het leukste. En ik ben zeker van plan om meer van dit soort kettingen te gaan maken.

Wat voor kettingen dragen jullie vaak ???

14 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik vind lange kettingen altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze echt mooi!
    en ga maar eens kijken op mijn blog, het heeft te maken met een Spam je blog van vorige week.. ;)
    liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, ze zijn leuk geworden zeg, die 2e vind ik leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral die tweede vind ik echt mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sieraden! Vooral de 2e is erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heee super leuk,
    Ik draag graag lange kettingen.
    Xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! ik maakte vroeger ook heel veel sieraden. Had ook zo een als jou tweede maar dan in het blauw. nu helaas te weinig tijd :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, ik vind ze echt heel mooi, vooral de tweede :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! :D. Ik draag vaak een uilen ketting en een peace ketting! :D

    BeantwoordenVerwijderen